Subject: Vs: Päring
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: "Ketlin Kruse" <[email-masked]>
Cc: "TA Kommunikatsioon" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 14:53:45 +0300

Tere!

Ravimiameti poolt vastab meie järelevalveosakonna spetsialist Evelin Saar.

„Kõik ravimite ebaseadusliku müügiga seotud vihjed-teated tuleks edastada
meile või veebipolitseile. Sotsiaalmeedias pakutavate ravimite osas teeme
koostööd politsei ja Terviseameti veebinõunikuga, kes teavitavad müüjat
ebaseaduslikust tegevusest.

Kui tegu on tahtmatu ja sellise tegevuse tagajärgi teadmata teoga, juhime
inimese eksimusele tähelepanu, selgitame ja hoiatame. Kui saame aru, et
süsteemselt proovitakse tegeleda ebaseadusliku ravimimüügiga, edastame
juhtumi juba politseile, kes uurib väärtegusid.

Ozempicuga seoses oleme saanud maikuu jooksul juba 3 vihjet, mille
edastasime veebinõunikule.“

Ikka head

Kristi Sarap

Ravimiameti kommunikatsiooninõunik

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Saatja: Ketlin Kruse <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 14. mai 2025 14:06
Adressaat: TA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Koopia: RA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Teema: Päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses toimetusese jõudnud vihjetega, et Facebookis äritsetakse
Ozempicuga. Nimelt pakutakse seda nii müüa kui ka kuulutatakse
ostusoovist.

On Teieni sarnaseid vihjeid jõudnud?

Kuidas sellesse suhtuda? Teadaolevalt on retseptiravimite müük Eestis
keelatud.

Vastuseid ootama jäädes ja head soovides

Ketlin Kruse